📅 16 DECEMBRO: COMO GRAVAR OS TEUS PROPIOS VÍDEOS SEN MORRER NO INTENTO (by @paula_cernadas)
Ola a tod@s!👋
Temos chegado ao ecuador da nosa aventura inglesa e con esta filosofía de Russel Stannard de ir de menos a máis, a curva de aprendizaxe empeza a custar... pero daremos chegado ao final da nosa travesía.
A xornada de hoxe estivo, en gran parte, adicada ao potencial da grabación de pantalla e a como poder deseñar os nosos propios videos, de xeito grauito e intuitivo, por suposto. Como soa iso? 👌
O nome da ferramente é Screencast-o-matic, que implementada de xeito eficaz pode dar moita vida ás nosas clases en liña, e mesmo ás presenciais. Comezade por visualizar este vídeo introductorio e botade unha ollada ás luces e sombras do uso deste tipo de tecnoloxía no ensino mixto que vos comentamos a continuación. Se queredes tamén "trastear" un pouco, ide directamente ao canal de YouTube de Russell. É súper recomendable!
- Podemos utilizar esta aplicación para traballar con contido elaborado polo propio alumnado. "Student-generated content" empodera ao aprendiz que aprende de xeito moi significativo. Imaxinádesvos ao voso alumnado elaborando presentacións en formato dixital e compartíndoas co resto do/as compañeiros/as a través dun vídeo?
- Os vídeos que deseña o/a profesor/a poden ter múltiples funcións: manexo da aula virtual, dar feedback ás tarefas de expresión escrita, instrucións de aula, reflexións... e lembrade un dos pilares fundamentais deste curso: se conectamos ese feedback virtual cunha actividade que posteriormente poidamos levar á aula presencial, entón o éxito da aprendizaxe está garantido. 🎯
- Podemos elaborar vídeos que sexan reutilizables, optimizando o noso tempo. Un vídeo ben deseñado pode ter múltiples visualizacións convertíndose así nunha ferramenta de referencia para o alumnado.
- Segundo o obxectivo proposto, os vosos vídeos non deberían durar máis aló de tres ou catro minutos... se algo me ten quedado moi claro neste curso é: Menos es más!
- Elaborar un vídeo propio require preparación previa. Reflexionar e organizar os contidos é chave para poder chegar ao alumnado.
- Controla o ton da túa voz, modula, enfatiza, ralentiza, apura... Malia que estás a gravar un vídeo, a linguaxe non verbal é importante. Transmite calma, seguridade, claridade na túa pronuncia. Doutro xeito, o teu vídeo pode resultar descorazonador. Adapta sempre os teus vídeos ao grao de dominio do teu alumnado. En niveis básicos, non dubides en utilizar a L1.
- Lembra sempre estar presente para o teu alumnado. Procura que a túa imaxe acompañe aos teus videos. Serás quen de superar a túa timidez?
Grazas Paula! I os seguindo o curso coma se estivésemos asistindo
ResponderEliminarGrazas a ti por seguirnos Susana!
ResponderEliminar